create your own banner at mybannermaker.com!

sElaMAt dAtaNG ke bLog buDak cute

assalamualaikum..salam muhibbah n salam saTu malAysia..

firStly tQ coz sudi mengskodeng bLog aq..aper2 pown..aq harAp kowg dPt sdIkit ilMu drI blog aq..hehe..mOge berSama lAh kita mengundi di hari mengundi,.marilah kita bekerjasama dalam satu negara malaysia yang tercinta perasaan waS2 dalm perjuangan kita..

Dulu,kini dan insyaallah selamanya,marilah bersama kita bangkitkan satu negara berkebajikan


GlitterGeek.com


Sunday, August 14, 2011

semalam yang hangat


 Assalamualaikum,.kabare?? waras?? 

Alhamdulilah  daku  disini Sihat2 dan  cOmey2  blako..bertemu  laGi  

bLog  ez_aRmore..Aku  tergerak  hati  nak Menulis  warkah  ini  pada

malam  hari  kerna  keboringan dan  tiada  mood unTuk  study..sedangkan  peperiksaan

percubaan  hanya  tinggal  beberapa hari lagi..adoiii..bangown  amar  bangown…

Semalam  yang  hangat..ya  semalam  yang  hangat..bukan  hangat kerana  panas..tetapi 

hangat  kerana masih  ad segelintir  manusia  yang tidak  menghormati  bulan 

ramadhan..Sedih  aku  tgk  owg  kita ni..hurmmmmm…dah  ler  ponteng  puaser  pastu  ley  g

makan  kat kedai  non  muslim  yakni  kafir  zimmi..”Ya-Allah  kau berilah  petunjuk  kepada 

golongan  ini.,,sesungguhnya  aku  takut dengan   Azab  Mu yang maha  keras”..bila  difikirkan 

balik  kter nk  salahkan  siaper??  Umat islam sendiri kah atau tauke kedai makan  tu?? 

Renung2kan  dan  selamat   beramal..tapi  yang  aku  pelik tu..bler  dowg  kuar dari  kedai  tu 

dorang  dok  hendap2  kiri  dan  kanan..dah  biawak  dah aku  tengok..dowang  takotkan siaper
 
sebenarnyer??  Allah  atau  JaIs…

Kesian..kesian  aku  tengok  orang  yang  ponteng  puasa  tu..Dari  muda  sampai  orang  tua 

pon  ad..yang  bawak  cucu  plak  tu..haghu  betui..must  alasan  dia  cucu  dia  yang  nak 

makan..hahahaha..lucu sungguh..hahaha..Setakat  ni  jah no  warkah  aku..aku  nak g  tidor

dah..sok  nk bgn sahur..INGAT !!!..posa  jangan  tak  posa

p/s :laok Untuk Sahor  esok..
       yummy


No comments:

Post a Comment